Майбутні поліцейські, так би мовити, на власні очі побачили роботу зсередини, зокрема, дізнались:
- як приймаються екстрені виклики та реєструються повідомлення про правопорушення або події, що надходять телефоном за скороченим номером екстреного виклику поліції «102». До речі, за добу в Києві надходить більше 4000 викликів.
- яким чином опрацьовуються зареєстровані події та вносяться до інформаційно-телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України».
- яким є порядок реагування на заяви та повідомлення про кримінальні, адміністративні правопорушення або події, та як в подальшому «виклики» розподіляються між екіпажами поліції.
Також слухачі, ознайомились з роботою диспетчерів, операторів та аналітиків, котрі в режимі реального часу слідкують за оперативною обстановкою у місті.